Darmowa dostawa
Darmowa dostawa już od 89zł.
Promocje
Dabur VATIKA Szampon  z OLEJEM ARGANOWYM 200 ML
Dabur VATIKA Szampon z OLEJEM ARGANOWYM 200 ML
17,99 zł 14,99 zł
szt.
Delia Maska Keratynowa do Włosów Zniszczonych 200ml
Delia Maska Keratynowa do Włosów Zniszczonych 200ml
16,50 zł 13,99 zł
szt.
Maybelline Tusz Do Rzęs Colossal Volume Express Czarny
Maybelline Tusz Do Rzęs Colossal Volume Express Czarny
22,90 zł 19,99 zł
szt.
Hydrolat Z Drzewa Herbacianego 100ml
Hydrolat Z Drzewa Herbacianego 100ml
16,99 zł 15,29 zł
szt.
Natur Planet Nasiona Chia Szałwia Hiszpańska 1000g
Natur Planet Nasiona Chia Szałwia Hiszpańska 1000g
17,50 zł 16,50 zł
szt.
Mirrolla Olejek Łopianowy Z Rumiankiem 100ml
Mirrolla Olejek Łopianowy Z Rumiankiem 100ml
11,99 zł 9,99 zł
szt.
Suszone Owoce Jogody Goji 250g Natur Planet
Suszone Owoce Jogody Goji 250g Natur Planet
16,99 zł 13,99 zł
szt.
Khadi Henna Średni Blond 100g
Khadi Henna Średni Blond 100g
37,99 zł 29,99 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ Najczęściej zadawane pytania

 

Poniżej zamieszczamy pytania wraz z odpowiedziami na najczęściej poruszane przez Klientów kwestie.

Mamy nadzieję, iż wśród nich odnajdziesz odpowiedź na interesujące Cię zagadnienie.

Jeżeli tak się nie stanie, zapraszamy do kontaktu.

 

Często zadawane pytania:

  • O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?
  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak sprawdzę stan realizacji zamówienia?
  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?
  • Jak anulować zamówienie?
  • Gdzie jest moja przesyłka?

 

 

 

 


 

 

O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?

 

Niestety nie mamy żadnego wpływu na godzinę doręczenia zamówienia.

Jeżeli doręczyciel Poczty Polskiej nie zastanie nikogo w domu, pozostawia awizo - które należy odebrać w najbliższej placówce pocztowej w ciągu 7 dni od momentu pozostawienia informacji.

Odebrać paczkę może adresat oraz osoba która w dowodzie tożsamości posiada ten sam adres, który widnieje na paczce

W przypadku DHL kurier podejmuje 3 próby doręczenia, zazwyczaj uprzednio kontaktuje się telefonicznie, jednak nie ma takiego obowiązku.

Jeżeli większą część dnia spędzasz w pracy, polecamy podać adres firmowy.

 

 

 


 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

 

Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów w sklepie ProVital Kosmetyki Naturalne mieszczącego się na ul. Sandomierskiej 154 (pawilony na przeciwko Zakładu Energetycznego) w Kielcach. 

Podczas składania zamówienia, prosimy wybrać opcję odbiór osobisty. Po skompletowaniu zamówienia, Kupujący jest informowany o możliwości odbioru osobistego.

Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, zostanie wysłana wiadomość w jakich godzinach i gdzie zamówienie można odebrać.

Nie jest pobierana opłata za odbiór osobisty.

 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Koszt wysyłki zakupionych towarów, uzależniony jest od wartości zamówienia oraz wybranej formy dostawy i sposobu płatności.

Oferujemy Państwu darmową wysyłkę, dostępną dla zamówień o wartości od 89 PLN - promocja dotyczy wyłącznie dostawy na terenie Polski

 

» szczegóły kosztów dostawy

 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Posiadając konto w naszym sklepie, możesz na bieżąco śledzić postępy w realizacji zamówienia logując się do panelu klienta

Jeżeli dokonałeś zakupów bez rejestracji - na wskazany adres e-mail, wysyłane będą powiadomienia - informujące o kolejnych etapach w realizacji Twojego zamówienia.

  • wiadomość informująca o przekazaniu zamówienia do realizacji ( po zaksięgowaniu na naszym koncie Twojej wpłaty.
  • wiadomość informująca o wysyłce towaru

 

 

 

 

 


 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

 

Za zakupione produkty, zapłacisz wybierając jedną z poniższych metod

  • przelew bankowy
  • płatności on-line - przelew natychmiastowy
  • przy odbiorze przesyłki kurierowi, w placówce pocztowej lub w kiosku Ruch w zależności od wybranej formy dostawy

 

»szczegóły dotyczące płatności

 

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.

Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni.

Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane.

Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty.

W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

» załóż konto w naszym sklepie

 

 


 

Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?

 

Zmiany w złożonym zamówieniu możesz wprowadzić, jedynie do czasu jego wysyłki.

Gdy przesyłka zostanie nadana - jakiekolwiek zmiany są niemożliwe

W przypadku chęci modyfikacji zamówienia ( zmiany produktowe, zmiana adresu wysyłki, metody płatności czy opcji dostawy ) - prosimy o kontakt z nami, najlepiej telefoniczny

 

 

 

 


 

Jak anulować zamówienie?

 

Anulować zamówienie możesz, do momentu jego skompletowania

Gdy przesyłka zostanie nadana - anulowanie jest niemożliwe

W celu anulowania zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny

 

 

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia umieszczony zostaje link, umożliwiający śledzenie drogi przesyłki.


 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl