Darmowa dostawa
Darmowa dostawa już od 99zł.
Promocje
 Dabur Red pasta do zębów wegetariańska 110g
Dabur Red pasta do zębów wegetariańska 110g
11,00 zł 9,99 zł
szt.
Diatomit - Ziemia Okrzemkowa - Perma Guard 1 kg
Diatomit - Ziemia Okrzemkowa - Perma Guard 1 kg
59,90 zł 54,99 zł
szt.
EC LAB  Serum Do Twarzy Na Dzień Intensywne Nawilżenie
EC LAB Serum Do Twarzy Na Dzień Intensywne Nawilżenie
29,00 zł 23,99 zł
szt.
ETJA  Naturalny olej Brzoskwiniowy  50ml
ETJA Naturalny olej Brzoskwiniowy 50ml
13,99 zł 9,99 zł
szt.
BIOVAX Szampon W Kostce Skrzyp Polny  Aloes 82g
BIOVAX Szampon W Kostce Skrzyp Polny Aloes 82g
25,00 zł 23,00 zł
szt.
EC LAB Sól Do Kąpieli Tonizująca 400g
EC LAB Sól Do Kąpieli Tonizująca 400g
14,99 zł 11,99 zł
szt.
Himalaya Herbals Nawilżajace Mydło Migdałowe 75g
Himalaya Herbals Nawilżajace Mydło Migdałowe 75g
3,99 zł 2,99 zł
szt.
Sonett Ekologiczne Mydło W Płynie Sensitiv 1Litr
Sonett Ekologiczne Mydło W Płynie Sensitiv 1Litr
54,00 zł 48,99 zł
szt.
Vivio Ksylitol Fiński 1kg
Vivio Ksylitol Fiński 1kg
45,00 zł 39,99 zł
szt.
Organic Kitchen Krem Do Ciała Antycellulitowy 100ml
Organic Kitchen Krem Do Ciała Antycellulitowy 100ml
10,00 zł 8,99 zł
szt.
Olej ze Słodkich Migdałów Tłoczony na Zimno 100ml
Olej ze Słodkich Migdałów Tłoczony na Zimno 100ml
12,99 zł 11,99 zł
szt.
Himalaya Krem odżywczy do twarzy  ciała 150 ml
Himalaya Krem odżywczy do twarzy ciała 150 ml
13,50 zł 11,99 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ Najczęściej zadawane pytania

 

Poniżej zamieszczamy pytania wraz z odpowiedziami na najczęściej poruszane przez Klientów kwestie.

Mamy nadzieję, iż wśród nich odnajdziesz odpowiedź na interesujące Cię zagadnienie.

Jeżeli tak się nie stanie, zapraszamy do kontaktu.

 

Często zadawane pytania:

  • O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?
  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak sprawdzę stan realizacji zamówienia?
  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?
  • Jak anulować zamówienie?
  • Gdzie jest moja przesyłka?

 

 

 

 


 

 

O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?

 

Niestety nie mamy żadnego wpływu na godzinę doręczenia zamówienia.

Jeżeli doręczyciel Poczty Polskiej nie zastanie nikogo w domu, pozostawia awizo - które należy odebrać w najbliższej placówce pocztowej w ciągu 7 dni od momentu pozostawienia informacji.

Odebrać paczkę może adresat oraz osoba która w dowodzie tożsamości posiada ten sam adres, który widnieje na paczce

W przypadku Inpost kurier podejmuje 3 próby doręczenia, zazwyczaj uprzednio kontaktuje się telefonicznie, jednak nie ma takiego obowiązku.

Jeżeli większą część dnia spędzasz w pracy, polecamy podać adres firmowy.

 

 

 


 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

 

Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów w sklepie ProVital Kosmetyki Naturalne mieszczącego się na ul. Sandomierskiej 154 (pawilony na przeciwko Zakładu Energetycznego) w Kielcach. 

Podczas składania zamówienia, prosimy wybrać opcję odbiór osobisty. Po skompletowaniu zamówienia, Kupujący jest informowany o możliwości odbioru osobistego.

Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, zostanie wysłana wiadomość w jakich godzinach i gdzie zamówienie można odebrać.

Nie jest pobierana opłata za odbiór osobisty.

 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Koszt wysyłki zakupionych towarów, uzależniony jest od wartości zamówienia oraz wybranej formy dostawy i sposobu płatności.

Oferujemy Państwu darmową wysyłkę, dostępną dla zamówień o wartości od 99 PLN - promocja dotyczy wyłącznie dostawy na terenie Polski

 

» szczegóły kosztów dostawy

 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Posiadając konto w naszym sklepie, możesz na bieżąco śledzić postępy w realizacji zamówienia logując się do panelu klienta

Jeżeli dokonałeś zakupów bez rejestracji - na wskazany adres e-mail, wysyłane będą powiadomienia - informujące o kolejnych etapach w realizacji Twojego zamówienia.

  • wiadomość informująca o przekazaniu zamówienia do realizacji ( po zaksięgowaniu na naszym koncie Twojej wpłaty.
  • wiadomość informująca o wysyłce towaru

 

 

 

 

 


 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

 

Za zakupione produkty, zapłacisz wybierając jedną z poniższych metod

  • przelew bankowy
  • płatności on-line - przelew natychmiastowy
  • przy odbiorze przesyłki kurierowi lub w placówce pocztowej w zależności od wybranej formy dostawy

 

»szczegóły dotyczące płatności

 

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.

Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni.

Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane.

Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty.

W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

» załóż konto w naszym sklepie

 

 


 

Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?

 

Zmiany w złożonym zamówieniu możesz wprowadzić, jedynie do czasu jego wysyłki.

Gdy przesyłka zostanie nadana - jakiekolwiek zmiany są niemożliwe

W przypadku chęci modyfikacji zamówienia ( zmiany produktowe, zmiana adresu wysyłki, metody płatności czy opcji dostawy ) - prosimy o kontakt z nami, najlepiej telefoniczny

 

 

 

 


 

Jak anulować zamówienie?

 

Anulować zamówienie możesz, do momentu jego skompletowania

Gdy przesyłka zostanie nadana - anulowanie jest niemożliwe

W celu anulowania zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny

 

 

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia umieszczony zostaje link, umożliwiający śledzenie drogi przesyłki.


 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl