Darmowa dostawa
Darmowa dostawa już od 180zł.
FAQ Najczęściej zadawane pytania

 

Poniżej zamieszczamy pytania wraz z odpowiedziami na najczęściej poruszane przez Klientów kwestie.

Mamy nadzieję, iż wśród nich odnajdziesz odpowiedź na interesujące Cię zagadnienie.

Jeżeli tak się nie stanie, zapraszamy do kontaktu.

 

Często zadawane pytania:

  • O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?
  • Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
  • Ile zapłacę za przesyłkę?
  • Jak sprawdzę stan realizacji zamówienia?
  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?
  • Co to jest przechowalnia?
  • Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?
  • Jak anulować zamówienie?
  • Gdzie jest moja przesyłka?

 

 

 

 


 

 

O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?

 

Niestety nie mamy żadnego wpływu na godzinę doręczenia zamówienia.

Jeżeli doręczyciel Poczty Polskiej nie zastanie nikogo w domu, pozostawia awizo - które należy odebrać w najbliższej placówce pocztowej w ciągu 7 dni od momentu pozostawienia informacji.

Odebrać paczkę może adresat oraz osoba która w dowodzie tożsamości posiada ten sam adres, który widnieje na paczce

W przypadku Inpost kurier podejmuje 3 próby doręczenia, zazwyczaj uprzednio kontaktuje się telefonicznie, jednak nie ma takiego obowiązku.

Jeżeli większą część dnia spędzasz w pracy, polecamy podać adres firmowy.

 

 

 


 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

 

Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów w sklepie ProVital Kosmetyki Naturalne mieszczącego się na ul. Sandomierskiej 154 (pawilony na przeciwko Zakładu Energetycznego) w Kielcach. 

Podczas składania zamówienia, prosimy wybrać opcję odbiór osobisty. Po skompletowaniu zamówienia, Kupujący jest informowany o możliwości odbioru osobistego.

Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, zostanie wysłana wiadomość w jakich godzinach i gdzie zamówienie można odebrać.

Nie jest pobierana opłata za odbiór osobisty.

 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Koszt wysyłki zakupionych towarów, uzależniony jest od wartości zamówienia oraz wybranej formy dostawy i sposobu płatności.

Oferujemy Państwu darmową wysyłkę, dostępną dla zamówień o wartości od 180 PLN - promocja dotyczy wyłącznie dostawy na terenie Polski

 

» szczegóły kosztów dostawy

 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Posiadając konto w naszym sklepie, możesz na bieżąco śledzić postępy w realizacji zamówienia logując się do panelu klienta

Jeżeli dokonałeś zakupów bez rejestracji - na wskazany adres e-mail, wysyłane będą powiadomienia - informujące o kolejnych etapach w realizacji Twojego zamówienia.

  • wiadomość informująca o przekazaniu zamówienia do realizacji ( po zaksięgowaniu na naszym koncie Twojej wpłaty.
  • wiadomość informująca o wysyłce towaru

 

 

 

 

 


 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

 

Za zakupione produkty, zapłacisz wybierając jedną z poniższych metod

  • przelew bankowy
  • płatności on-line - przelew natychmiastowy
  • przy odbiorze przesyłki kurierowi lub w placówce pocztowej w zależności od wybranej formy dostawy

 

»szczegóły dotyczące płatności

 

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.

Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni.

Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane.

Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty.

W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

» załóż konto w naszym sklepie

 

 


 

Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?

 

Zmiany w złożonym zamówieniu możesz wprowadzić, jedynie do czasu jego wysyłki.

Gdy przesyłka zostanie nadana - jakiekolwiek zmiany są niemożliwe

W przypadku chęci modyfikacji zamówienia ( zmiany produktowe, zmiana adresu wysyłki, metody płatności czy opcji dostawy ) - prosimy o kontakt z nami, najlepiej telefoniczny

 

 

 

 


 

Jak anulować zamówienie?

 

Anulować zamówienie możesz, do momentu jego skompletowania

Gdy przesyłka zostanie nadana - anulowanie jest niemożliwe

W celu anulowania zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny

 

 

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia umieszczony zostaje link, umożliwiający śledzenie drogi przesyłki.


 


 

Promocje
Taiga Agafia  Naturalne serum do włosów - Gęstość i Objętość 170ml
Taiga Agafia Naturalne serum do włosów - Gęstość i Objętość 170ml

18,99 zł

Cena regularna: 20,00 zł

Najniższa cena: 20,00 zł
szt.
Orjena Odmładzająca maska w płacie z kolagenem 23ml
Orjena Odmładzająca maska w płacie z kolagenem 23ml

4,50 zł

Cena regularna: 4,99 zł

Najniższa cena: 4,99 zł
szt.
ETJA Naturalny Olejek Eteryczny Lawendowy 10ml
ETJA Naturalny Olejek Eteryczny Lawendowy 10ml

15,99 zł

Cena regularna: 16,50 zł

Najniższa cena: 16,50 zł
szt.
ETJA Naturalny Olejek Eteryczny Z Drzewa Herbacianego 10ml
ETJA Naturalny Olejek Eteryczny Z Drzewa Herbacianego 10ml

13,99 zł

Cena regularna: 14,99 zł

Najniższa cena: 14,99 zł
szt.
ETJA Naturalny Olejek Eteryczny Sosnowy 10ml
ETJA Naturalny Olejek Eteryczny Sosnowy 10ml

12,99 zł

Cena regularna: 13,50 zł

Najniższa cena: 12,99 zł
szt.
ETJA Naturalny Olejek Eteryczny Paczuli 10ml
ETJA Naturalny Olejek Eteryczny Paczuli 10ml

25,99 zł

Cena regularna: 26,50 zł

Najniższa cena: 26,50 zł
szt.
Tiger Balm Maść Tygrysia Biała Chłodząca 21ml
Tiger Balm Maść Tygrysia Biała Chłodząca 21ml

17,99 zł

Cena regularna: 18,99 zł

Najniższa cena: 16,99 zł
szt.
Witamina C Kwas L-Askorbinowy 500g Natur Planet
Witamina C Kwas L-Askorbinowy 500g Natur Planet

28,99 zł

Cena regularna: 30,00 zł

Najniższa cena: 30,00 zł
szt.
Waluty

Infolinia:

888 161 566

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl