Poniżej zamieszczamy pytania wraz z odpowiedziami na najczęściej poruszane przez Klientów kwestie.
Mamy nadzieję, iż wśród nich odnajdziesz odpowiedź na interesujące Cię zagadnienie.
Jeżeli tak się nie stanie, zapraszamy do kontaktu.
Często zadawane pytania:
- O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?
- Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak sprawdzę stan realizacji zamówienia?
- Jak mogę zapłacić za zamówienie?
- Co to jest przechowalnia?
- Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?
- Jak anulować zamówienie?
- Gdzie jest moja przesyłka?
O której godzinie zostanie mi doręczona przesyłka?
Niestety nie mamy żadnego wpływu na godzinę doręczenia zamówienia.
Jeżeli doręczyciel Poczty Polskiej nie zastanie nikogo w domu, pozostawia awizo - które należy odebrać w najbliższej placówce pocztowej w ciągu 7 dni od momentu pozostawienia informacji.
Odebrać paczkę może adresat oraz osoba która w dowodzie tożsamości posiada ten sam adres, który widnieje na paczce
W przypadku Inpost kurier podejmuje 3 próby doręczenia, zazwyczaj uprzednio kontaktuje się telefonicznie, jednak nie ma takiego obowiązku.
Jeżeli większą część dnia spędzasz w pracy, polecamy podać adres firmowy.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionych produktów w sklepie ProVital Kosmetyki Naturalne mieszczącego się na ul. Sandomierskiej 154 (pawilony na przeciwko Zakładu Energetycznego) w Kielcach.
Podczas składania zamówienia, prosimy wybrać opcję odbiór osobisty. Po skompletowaniu zamówienia, Kupujący jest informowany o możliwości odbioru osobistego.
Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru, zostanie wysłana wiadomość w jakich godzinach i gdzie zamówienie można odebrać.
Nie jest pobierana opłata za odbiór osobisty.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Koszt wysyłki zakupionych towarów, uzależniony jest od wartości zamówienia oraz wybranej formy dostawy i sposobu płatności.
Oferujemy Państwu darmową wysyłkę, dostępną dla zamówień o wartości od 180 PLN - promocja dotyczy wyłącznie dostawy na terenie Polski
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Posiadając konto w naszym sklepie, możesz na bieżąco śledzić postępy w realizacji zamówienia logując się do panelu klienta
Jeżeli dokonałeś zakupów bez rejestracji - na wskazany adres e-mail, wysyłane będą powiadomienia - informujące o kolejnych etapach w realizacji Twojego zamówienia.
- wiadomość informująca o przekazaniu zamówienia do realizacji ( po zaksięgowaniu na naszym koncie Twojej wpłaty.
- wiadomość informująca o wysyłce towaru
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zakupione produkty, zapłacisz wybierając jedną z poniższych metod
- przelew bankowy
- płatności on-line - przelew natychmiastowy
- przy odbiorze przesyłki kurierowi lub w placówce pocztowej w zależności od wybranej formy dostawy
»szczegóły dotyczące płatności
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz.
Dostęp do tej funkcji mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni.
Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane.
Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty.
W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
» załóż konto w naszym sklepie
Jak dokonać zmian w moim zamówieniu?
Zmiany w złożonym zamówieniu możesz wprowadzić, jedynie do czasu jego wysyłki.
Gdy przesyłka zostanie nadana - jakiekolwiek zmiany są niemożliwe
W przypadku chęci modyfikacji zamówienia ( zmiany produktowe, zmiana adresu wysyłki, metody płatności czy opcji dostawy ) - prosimy o kontakt z nami, najlepiej telefoniczny
Jak anulować zamówienie?
Anulować zamówienie możesz, do momentu jego skompletowania
Gdy przesyłka zostanie nadana - anulowanie jest niemożliwe
W celu anulowania zamówienia, prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny
Gdzie jest moja przesyłka?
W wiadomości potwierdzającej wysyłkę zamówienia umieszczony zostaje link, umożliwiający śledzenie drogi przesyłki.
Infolinia:
888 161 566